─░zleyiciler

30 Aral─▒k 2016 Cuma

Pekmezli zencefilli kurabiye ­čŹ¬


Geldi ├žatt─▒ yine zencefilli kurabiye zamanlar─▒. ─░ki y─▒l ├Ânce de yap─▒p burada payla┼čm─▒┼čt─▒m. Tarifi kitchen in red blo─čundan alm─▒┼čt─▒m. Bu sene de ayn─▒ tarif ama bu sefer buraya yazmak istedim. O zamanlar karde┼čimle yapm─▒┼čt─▒k bu sene o─člumla yapt─▒k. Hey gidi zaman.. g├╝n gelecek torunlar─▒mla yapaca─č─▒m elbet :)

Malzemeler (malzemeleri temel olarak veriyorum ben, dileyen artt─▒r─▒p eksiltebilir. Sonu├žta ben bi a┼č├ž─▒ de─čilim :))
Yar─▒m su barda─č─▒ ┼čeker
Yar─▒m su barda─č─▒ pekmez
Bir tatl─▒ ka┼č─▒─č─▒ tar├ž─▒n
Bir tatl─▒ ka┼č─▒─č─▒ zencefil
├ť├ž yemek ka┼č─▒─č─▒ tereya─č (bence tereya─č ├žok daha g├╝zel lezzet veriyor margarin yerine tereya─č kullan─▒n)
Bir yumurta sar─▒s─▒
─░steyen vanilya da koyabilir.
Ald─▒─č─▒ kadar un. (├çok sert olunca kadar koymuyoruz tabi ki :) yumu┼čak ve ya─čl─▒ bir hamur olacak)
Hepsini kar─▒┼čt─▒r─▒p yo─čurup yakla┼č─▒k bir cm kal─▒nl─▒─č─▒nda a├ž─▒p kal─▒plarla kesiyoruz.
├çok ├žok ├Ânemli not!! ┼×ak─▒n ha f─▒r─▒nda ├žok fazla tutmay─▒n, yoksa benimkiler gibi di┼č k─▒ran kurabiyeleriniz olur. On dakika yeterli. 160- 170 derecede.














Herkese afiyet olsun ­čśő

2 yorum:

  1. Can─▒m benim eline sa─čl─▒k tamda kurabiye tarifi ararken iyi denk geldi yar─▒n ilk i┼č benim sar─▒ pa┼čaya bu kuarbiyeyi yapmak olacak. Bu arada blo─čunu yeni g├Ârd├╝m art─▒k takipteyim ­čśś

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Can'─▒m benim yap─▒n yiyin in┼čallah be─čenirsiniz. Afiyet olsun ┼čimdiden, sar─▒ pa┼čam─▒ da ├Âpt├╝m ­čśś

      Sil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakk─▒mda

Foto─čraf─▒m
Merhaba, ben meride. K├╝├ž├╝k bir kasabada ├Â─čretmenim. ├çekirdek ailemle beraber, sobal─▒ evimizde ya┼čay─▒p gidiyoruz. G├╝zel olan her ┼čeyi seviyorum. Dekorasyon, el i┼či, yemekler, g├╝ne┼čli havalar, deniz kabuklar─▒, g├╝zel banyolar, siyah beyaz foto─čraflar, ya┼čanm─▒┼čl─▒─č─▒ olan bir kenarda unutulmu┼č e┼čyalar... buyum i┼čte ben :) G├╝zel payla┼č─▒mlarda bulu┼čal─▒m! :)

Blogger news