İzleyiciler

5 Aralık 2015 Cumartesi

Balık köftesi



 Ek gıdaya geçen anne telaşıyla yeni ve lezzetli ama bir o kadar da sağlıklı yemek arayışına giriştim. Hem bebeklere hem büyüklere lezzetli mi lezzetli, balık köftesi tarifi veriyim hemen.

Ben somon kullandım ama istediğiniz tüm balıklarla yapabilirsiniz. Yeter ki kılçıklarından iyi temizlenmiş olsun. Balığı iyi ısınmış tavada ağzı kapalı olarak mühürledim. Sonra sıcak su döküp biraz haşladım. Başka bi tencerede bir patatesi haşladım. Daha sonra haşlanan balık ve patatesi püre yapıp biraz buğday ruşeymi, bir yumurta, biraz maydanoz ve kıvam verecek kadar buğday irmiş ile karıştırdım. Şekil verip çok az fındık yağıyla yağlanmış tavada yine ağzı kapalı olarak pişirdim. Kendinize yapacaksanız içine yeşil soğan limon kabuğu rendesi ve yakışacağını düşündüğünüz baharatlardan da koyabilirsiniz.. 

Güzel oldu deneyin derim ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news