İzleyiciler

10 Kasım 2014 Pazartesi

baby shower- bebek geliyor partisi


Cumartesi günü tuna bey için bir parti yaptım.  Öyle parti dediğime bakmayın, zıp zıp zıplamadık yerimizde :) küçük bir arkadaş toplantısı diyelim.  Ama hamileyken bu işlere girişmek epey yorucu oldu benim için.  Bütün menüyü kendim hazırladım.  Kurabiyeyi arkadaşım getirdi bir tek.  E tabiki sadece yiyecek içecekle bitmiyor ki iş. Temizlik hazırlık derken bu günü de bitirdik şükür.



Menümü vereyim hemen,  fikir olsun size de.
Mercimek köftesi
Sosisli milföy böreği
Patates topları
Portakallı cupcake
Hacuç topları
Ve balkabaklı cheese cake


Balkabaklı cheese cake i ilk defa yaptım. Çok güzel oldu.  Tarifini dört yapraklı yonca'dan tarifler bloğundan aldım.  Kendisi baya bi deneyimlemiş. Ona güvendim ve birebir uyguladım. Buradan teşekkürlerimi iletiyorum kendisine. :)


Havuçlu topları da çöp şişlerin ucuna taktım çok sevimli oldular.




Ve elbette bu duvar süsleri olmazsa olmaz dimi.

Bunlar da hediyeler.  Düşünceli arkadaşım esracım tunamızın ilk hediyesini aldı. Çok duygulandım.



Bunlar da o bir anne bloğunda düzenlenen hediyeleşme etkinliğinde sevgili gözde ile eşleşmem sonucu gelen hediyelerim. Tam gününde ulaştı elime. Sanki o da katılmış gibi oldu :) Buradan tekrar teşekkür ediyorum. Ben onun için hazırladığım hediyeleri fotoğraflamaya fırsat bulamadım. Ama aynılarını kendime de yapacağım inşallah o zaman yayınlarım burada.

İşte bir bebek geliyor partisi hikayesi. Köy ortamında pek fena olmadı yav. Ailem de olsaydı çok daha güzel olurdu ama napalım. . Artık doğum için gidince orada da yaparız bir tane şöööyle bol batırıklı :)

 Mutlu haftalar!

8 yorum:

  1. Sağlıkla kavuşursun inşallah yavruna da hediyelerinizi de iyi günlerde kullanırsınız. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla gelsin bebiş tuna :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy hediyemin tam zamanına yetişmesine çok sevindim, ben sen yayınlayacaksın diye senden önce eklemeyeyim dedim fotoğrafları, yazıp sana da gönderirim canım fotoğrafını :') Her şey çok güzel görünüyor, sağlıkla hayırla gelsin minikkuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol gözdecim, dört gözle bekliyoruz kuşları :)

      Sil
  4. Sağlıkla neşeyle gelsin :)

    YanıtlaSil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news