İzleyiciler

26 Eylül 2014 Cuma

ton balıklı ekmekçikler




Bu aralar hiç bloğuma bakamıyorum. Okul başladı başlayalı doğru düzgün bir iş yapamıyorum.  Blog da iyice yemek bloğu gibi oldu ama bu gerçekten çok lezzetli.  Deneyin derim. Özellikle hamileler bol bol balık yemeli. 
Hemen tarifi verelim. 
400 gram tonbalığı, isteğe bağlı olarak biraz mayonez, marul, maydanoz,  siyah zeytin, biraz ceviz ve limonu karıştırıyoruz. Ekmek dilimlerine sürüyoruz.  Üstüne halka halka doğranmış ve biraz tavada pişirilmiş soğanları koyuyoruz. Ve afiyetle yiyoruz. 

Mutlu hafta sonları dostlar :)

2 yorum:

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news