İzleyiciler

29 Ağustos 2014 Cuma

sandıktan çıkan kumaşlar

Eskideeeen çok eskilerden kalma, hiç makas değmemiş,  iğne batmamış, kimbilir hangi özel zamanlar için sandıkta bekletilmiş bi kucak dolusu kumaş..






En büyük teyzemin çeyizlik kumaşlarıymış. Eskiden hediye olarak insanlar birbirine eteklik, elbiselik kumaş getirirlermiş. Çok garip geldi bana,  aynı zamanda çok da hoş bir fikir. Eskiden hazır kıyafet almak, bütçesi kısıtlı insanlar için pek mümkün değilmiş. Örneğin annemler 7 kız kardeş. Evde bu kadar kız olursa modayı takip etmemek ayıp olur şimdi dimi :) annemler de günün dergilerini inceler, beğendikleri elbiseyi, gömleği satın almak yerine dikerlermiş. Ohh ne güzel. .

Konu nereden nereye geldi yahu :) velhasıl bu kumaşları kardeşim ve ben paylaşamadığımız (!) için ne yapsak ne etsek de ikimize birden hatıra kalsın diye düşünürken, parçalı battaniye yapma fikri çıktı ortaya.  E tabiki kumaşları benim ellerime verip heba etmek istemeyen annem bu görevi üstlendi. Bebek için battaniye yapacak.  İnşallah hemen bitirir de buradan paylaşırım.

Herkese mutlu günleeeeer sevgili okuyucularım :)

2 yorum:

  1. Merhaba etkinlik kapsamında blogunuzu takibe aldım. Ben de bloguma ya da facebook sayfama beklerim.

    Sevgiler

    www.mahzunprenseshobi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma :) güzel paylaşımlarda buluşalım.

      Sil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news