İzleyiciler

9 Haziran 2014 Pazartesi

piknik

Bir piknik yapalım dedik, komedi filmlerini geçti. . Sanki ekvatorda falan yaşıyoruz.  Yağmurdan adım atamıyoruz. Kasabada yaptığımız en büyük sosyal Aktivite piknik, onu yağacağımızda da kırk kez düşünüyoruz böyle.  





Ama oldu en sonunda,  erdik muradımıza. Yedik içtik acele tarafından. Sağolsun eşim pişirdi, ben hüplettim :) patlıcan salatası benden ama.. ya sırf o sebzeleri yemek için bile gidilir pikniğe. Dumanından,
ateşinden herhalde,  çok lezzetli oluyor.  




Herkese mutlu haftalar dilerim.

3 yorum:

  1. çok ii olmuş,
    sana da mutlu haftalar

    YanıtlaSil
  2. Harika kareler. Arkası çok gelsin:))

    YanıtlaSil
  3. Gayet güzel :)))
    Sizede mutlu haftalar dilerim :)
    İzleyicinizim :))

    YanıtlaSil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news