İzleyiciler

8 Haziran 2014 Pazar

Bruschetta

İtalyan her şeye bayılırım.  İsterse ekmeğin üzerine salça sürsün al sana italyan usulü bi yemek desin onu yapması da yemesi de pek hoşuma gider.. 
Gel gör ki italya'nın i sine gitmedim. Ama yemekleri,  dilleri, insanların rahatlığı, tarihi yapıları ilgimi çekiyor. En büyük hayallerimden biri italyaya gitmek.  İnşallah bir gün olur..






İşte gelelim bu güzel iştah açıcıya. Hiç ihtiyacım yok iştahımın açılmasına, zaten yaptım ve akşam yemeği niyetine hepsini gümlettim :)
Malzemeler görmüş olduğunuz gibi.. bruschetta'nın özelliği ekmeğin zeytinyağıyla ıslatılıp ızgara tavada önlü arkalı hafiften kuzartılması ve sarımsağın ekmeğin üstüne sürülmesi. O koku var yaa.. italyanlar bu işi biliyor azizim :p




Ondan sonra üstüne aklınıza ne gelirse koyun. Damak zevkine göre.. ister közlenmiş patlıcan, ister mantar, ister zeytin-kekik.. Bütün bunları deneyeceğim bu arada. .

İşin aslı domates ve fesleğen elbette.  Bence de muhteşem ikilidir kendileri. Ben ekstra ceviz, taze soğan ve krem peynir ekledim.

İşte bu güzel ve adı havalı atıştırmalıkları yapalım da bu puslu havalarda pazar günümüzü şenlendirelim..



2 yorum:

  1. ben de herşeyini severim italyan mutfağının. hele foccaccia ekmeklerine ne demeli..

    YanıtlaSil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news