İzleyiciler

2 Mayıs 2014 Cuma

yağmur yağmur yağmur. ..

evet o benim kız kardeşim :)
By kıvanç erakdemir. Evet o benim kız kardeşim :)

Hava o kadar yağmurlu ki insanın yazı müjdeleyen kareler paylaşası gelmiyor.  Şöyle bir dondurma yada can erik,ne bileyim bir limonata fotoğrafı koyamıyorum. İnsan ister istemez bi mahzunlaşıyor, durup dururken hüzünleniyor. Ortalık zaten karışık.  Yaza bir adım daha yaklaştığımız mayısı bile neşeyle karşılayamıyoruz. İnsanın insana yaptığı kötülüğü hiç anlayamıyorum...

Ama biz yine de her şeye iyi tarafından bakmaya çalışalım. Yağan bu yağmurlar kiri pası yıkasın, ferah ferah, tertemiz yaşayalım artık.  Bi nevi bahar temizliği yapıyor tanrı da belki. Kim bilir. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news