İzleyiciler

13 Mayıs 2014 Salı

baharın son demleri



 Mayısı da yarılamak üzereyiz. Vizir vizir geçiyor günler. ( buradan kayınvalideme selam gönderiyorum :)) yakında beynimizi yumurta gibi haşlayan yaz sıcakları başlayacak, sonrada bu güzel bahar çiçekleri soluuup gidecek.. bitmeden koklayalım, sevelim ve 'yaaaa ne kadar güzel bunlarrr, insanın içi açılıyor' diyelim..





Bu çiçekleri hıdrellez günü toplamıştım. Hani çiçekli sularla yıkanacaktık ya onyn için :)

Neşeli günler dilerim efenim..

1 yorum:

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news