İzleyiciler

16 Şubat 2014 Pazar

pazar bakimi


Havaların nasıl gittiğini bir türlü anlayamadım. Bir sıcak,  bir soğuk.  Sert rüzgarlar esiyor ve bu durum bizi hem hasta ediyor hem cildimizi kötü etkiliyor.  Yani benim öyle :) aşırı bir kuruluk ve kızarıklık var. Kaşıntı da oluyor.  Yoğun ama kolay bir nemlendirici maske tarifi hazırladım. Canım annem çok bakımlıymış bir zamanlar.  Kaymak ve bal maskesi yaparmış. Şimdi bile kayyymak gibi zaten.  :) 

  Bu fotoğraf benim değil maalesef.  Pinterest'ten aldım. Malzemeler gördüğünüz gibi. Bir dilim muzu rendeleyin. Bir yemek kaşığı süt ve bir tatlı kaşığı bal. Evinizde varsa birazda tatlı badem yağı ekleyin.

Malzemeleri homojen şekilde karıştırdıktan sonra yüzünüze göz çevresi hariç yayın ve gözlerinizi kapayıp güzel bir müzik eşliğinde 20 dakika bekleyin.  Ilık su ile yıkayın. Yüzünüzü kurulurken nazik olun, havluyu bastırıp çekin. Bu yüzünüzün tahriş olmasını engeller.  


Herkese mutlu ve bakımlı geceler. ...

Not1 malzemelere alejiniz olmamasına dikkat edin.  

Not2 maskeyi banyodan sonra, gözenekleriniz açıkken sürün.

Not3  buda dinlemenizi tavsiye ettiğim müzik :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news