İzleyiciler

18 Kasım 2013 Pazartesi

uyuyamayanlar, bendensiniz

evvelden beri uyuyamayanlar, sizi çok iyi anlıyorum. ben de bebekliğimden beri uyuyamam. ailem, bütün sallama yöntemlerini denemiş. o kadar yoruluyorlarmış ki beni uyutmak için, battaniye arasından yuvarlanıp gittiğim bile olmuş :) tavana beşik kurmuşlar yok nafile, uyku yok.

şimdi de böyleyim, uyku gözümden akıyor ama uykuya dalamıyorum bir türlü. kafamda bin tane düşünce oradan oraya gezip duruyorum. uysam bile kabuslar saçma sapan, sayıklamalar. yani kısaca şöööyle deliksiz bi uyduğum yok pamuk prensesler gibi...buna bir dur demek lazım dedim ve buldum.
 

                                 
evet bildiniz LAVANTAAA..  şu rengin güzelliğine doyamıyorum. kokusu da çok güzel. çayı da çok hafif, hiç öyle şeker, bal falan karıştırmaya gerek yok. aktarlardan bulabiliriz. tomurcuk halinde satılıyor.
 baş ağrısına, gerginliğe ve elbette uykusuzluğa iyi geliyor.

 ben bu çayı bardağıma bir çay kaşığı atıp, birkaç dakika bekletip içiyorum. yalnız taneler sürekli ağzıma geliyor. bitki çayı süzgecim de yok. buna da bi çare buluyum dedim ve buldum.

buyurunuz...
bunlar malzemeler. evde nerden geldiğini hatırlamadığım tülden bir kese vardı. gerisi belli zaten.




şimdi yapıp içeceğim bir tane.gerildim.  şu yazıyı yazıncaya kadar araya bir sürü şey girdi. sakin ve tembel hayatımda, ne zaman hep böyle hoşuma giden bir şeyler yapmak için harekete geçsem bi iş çıkar zaten. neyyyse.. ne çok konuşuyorum ben yaa..

  mutlu, huzurlu, tatlı rüyalı uykular dilerim..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news