İzleyiciler

23 Kasım 2013 Cumartesi

mor olsun 3 kurus fazla olsun


mor benim rengim. küçüklüğümden beri öyle. ilkokuldayken montum, çantam, beslenme çantam, suluğum her ayrıntı mordu. düğünüm de öyle, kuşağım, pasta süslerim, nedimelerimin çiçekleri... hepsi mordu. ama koyu mor. lila değil. mürdüm moru. ohh ne güzel :)

halbuki mora melankoli rengi derler. bence hiç öyle değil. huzur ve güven veriyor bana.

ben de yeni kağıt kek kalıpları almıştım yeni. mutfakta, tezgahın üstünde duran kavanozların kapaklarını biraz renklendireyim dedim akşam akşam. bence güzel oldular.

                                   





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news