İzleyiciler

17 Kasım 2013 Pazar

kahveli kurabiye ve balli sut kardeşligi



kahveli kurabiye ve ballı ılık sütün harika uyumuyla mest olmuş vaziyette yazacaktım bu yazımı ama fotoğrafı  benim gali beladan kalma emektar bilgisayarıma yükleyemedim bir türlü. sonra da bloomberg ht de her pazar yayınlanan iki çılgın italyanın programı var, two greedy italians.ona takıldım kaldım.

   italyan yemeklerine ilgi duyan varsa takip edebilir. her pazar 23 de başlıyor. onları izledikçe acıkıyorum, canım istiyor her yaptıklarından. ama gel gör ki hiiiç italyan yemeği yemedim. çok isterdim italyaya gitmeyi sokaklarında dolaşıp gerçek italyan yemekleri yemeyi... ahh ahh..





her neyse, be en iyisi şu kahveli kurabiyenin tarifini vereyim.

MALZEMELER
yarım paket margarin (erimiş)
bir bardak şeker
1 çorba kaşığı kahve (ister türk ister neskafe, ben türk kahvesi koydum biraz acımtırak oldu ama güzel)
1 paket kabartma tozu
un 
katı olursa azıcık süt
üstüne de fındık taneleri

ben kurabiye hamurunu yuvarlamadan dağınık dağınık koydum. öylesi daha çok hoşuma gidiyor. 
süt ile tüketiniz. buon appetito :) 







1 yorum:

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news