İzleyiciler

15 Kasım 2013 Cuma

film gecesi

hiç birinin sizi izlediği izlenimine kapıldınız mı? yani birinin sizi arkanızdan takip etmesi gibi değil de sanki bbg evinin genişletilmiş, bunun bütün hayatınıza yayılmış hali gibi.  bi düşünün. yaşadığınız şeyler, bulunduğunuz ortam, başınıza gelebilecek iyi kötü her şey ya birileri tarafından planlandıysa.. çevrenizdeki insanların, komşularınızın, eşinizin, hatta anne babanızın bile birer oyuncu olduğunu düşünün..herkes sizin planlanan şekilde yaşamanız için birileri tarafından verilen senaryoyu oynamanızı sağlıyor. off bence çok ürkütücü. yani bu durumdan haberiniz yokken 'her şey güllük gülistanlık ters giden bir şey yok' der şükredip hayatınıza mutlu mesut devam edersiniz ama ya bu kurguyu fark ederseniz.. 
 
      bu gidişe bir son vermek için her yolu dener misiniz, yoksa bilinmez bir hayatta ne yapacağınızı kestiremediğiniz için bu yalan hayata devam mı edersiniz??? 

   


  insanın kaderinin kendi elinde mi yoksa alnımıza yazılmış bir yazı(!) mı olduğunu sorgulatan harika bir film.
98 yapımı bir film. aradan bunca yıl geçtikten sonra izlemek beni üzdü ama olsun.izlemeyenlere kesinlikle tavsiye ederim. favori filmlerimde 1 numaraya yükseldi. 



mutlu hafta sonlarımız olsun sevgili beni takip etmeye başlamamış okuyucularım :) (kimse yok ben kendi kendime konuşuyorum ha haaa :D ama olsun umudum, var ilerde olacak !
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news